Stem op Against Cancer en maak kans op een iPad inclusief NRC Jaarabonnement!
Dit jaar doet Against Cancer mee aan de NRC Charity Awards Challenge. Stemt u op ons?
Op initiatief van het NRC Handelsblad is deze wedstrijd in het leven geroepen. NRC wil hiermee de goede doelen in Nederland helpen om hun publiek, donateurs, ambassadeurs en vrijwilligers te bereiken.
De prijs voor de beste/ mooiste of meest krachtigste reclameuiting bestaat uit 4 maal een spread (2/1 full colour) in NRC Handelsblad en/of NRC.Next. Deze prijs vertegenwoordigd een waarde van € 300.000!
Het lezerspubliek van NRC Media bestaat dagelijks uit 304.000 (NRC.Next) en 502.000 lezers (NRC handelsblad). In het weekend lezen maar liefst 832.000 mensen deze krant. U begrijpt dat wij met het winnen van deze prijs veel mensen kunnen informeren over Against Cancer’s missie.
Wij zijn trots dat wij dit jaar meedingen met deze advertentie van Ontwerpbureau De Branding.
Iedereen met een emailadres kan stemmen. Heeft u meerdere emailadressen? Dan kunt u meerdere keren stemmen.
Vanaf vrijdag 26 juli 12.00 uur tot 13 september 12.00 uur kunt u stemmen via de website van deze website van NRC Charity Award >>>>
Kunnen wij op uw stem rekenen?
Fantastisch wat deze mensen doen!